loading...
صالحین شهرک سادات
سید ابوالفضل موسوی بازدید : 27 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (2)

حلقه صالحین سادات محله در دوازدهم تیرماه 1390 جلسه رسمی خود را در قالب حلقه صالحین 

 

تشکیل داد که با لطف و عنایت خداوند هنوز این جلسه پا برجاست در ابتدای  سال 90 تنها 5 نفر عضو 

این حلقه بودند و الحمدالله الان این حلقه 32 نفره شده است جلسه صالحین این پایگاه هر هفته روزهای یکشنبه بعد از نماز مغرب وعشا در مسجد جوادالائمه شهرک سادات به مدت 45 الی 1 ساعت تشکیل میگردد

لذا تمام هدف من اینه که بتونم گزارشاتی از حلقه ی خودم را در اینجا به نمایش بگذارم

باید تقدیر وتشکر کنم از فرماندهی محترم پایگاه سیدالساجدین سادات محله (جناب آقای قاسم اسماعیل پور نیازی ) که همواره کمک حال من حقیر بودند و هیچ وقت منو تنها نذاشتن

و تقدیر و تشکر ویژه دارم از بچه هایی که تو این حلقه شرکت میکنن و حضور فعالی دارن و من 

هیچ وقت فراموش نمیکنم. اگه من تا اینجا تونستم موفقیت هایی رو به دست بیارم فقط بخاطر این 

بچه هاست ک کمک حال من بودن.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پاپ من در تاریخ 1393/03/29 و 11:51 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز!

يک پيشنهاد عالي براي کسب در آمد از وبلاگتون

سيستم کسب در آمد پاپ من

ثبت شده در ستاد سازماني وزارت سازماندهي اسلامي

نرخ هر آي پي = 90 ريال (برخي 150 ريال)

تسويه حساب منظم و روزانه

اول از طريق لينک زير ثبت نام کنيد

بعد از ثبت نام يک کد در قالب وبلاگتون قرار ميديد

بعد به ازاي هر بازديد کننده 90 ريال دريافت ميکنيد

از طريق لينک زير ثبت نام کرده و شروع به کسب درآمد کنيد!

کافي است امتحان کنيد!

مطمئنم خوشتون مياد

منتظرما!

شکلکشکلک


------------------

این نظر توسط نيوکامنت در تاریخ 1393/01/18 و 23:15 دقیقه ارسال شده است

درود بر شما!

ارسال کامنت تبليغاتي انبوه به وبلاگ هاي :

بلاگفا ، ميهن بلاگ ، بلاگ اسکاي ، لوکس بلاگ و ...

بصورت کاملا اتوماتيک

** ارزان تر از تمام سيستم هاي ارسال کامنت مشابه **

پوشش 27 سرويس وبلاگ دهي

با نيوکامنت !

www.newcom1.tk
--........


کد امنیتی رفرش
درباره ما
به نام الله با سلام و صلوات بر محمد وآل محمد اینجانب سید ابوالفضل موسوی ‍مسئول حلقه شجره طیبه ی صالحین استان مازندران شهرستان بابل هستم در این وبلاگ قصد دارم کارهایی ک در حلقه ی محل خودمون(شهرک سادات محله) انجام میدیم و مطلب تربیتی-فرهنگی-ورزشی-سیاسی رو بذارم تو وبلاگ اسم حلقه ی ما شهید نیازی می باشد لذا خواهشمند است با نظرات و پیشنهادات خود این بنده ی حقیر را یاری کنید .. یا حق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 172
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 152
  • بازدید ماه : 229
  • بازدید سال : 325
  • بازدید کلی : 7,810
  • کدهای اختصاصی