loading...
صالحین شهرک سادات
سید ابوالفضل موسوی بازدید : 11 سه شنبه 15 مهر 1393 نظرات (0)

 

دلیر شب گذشته میهمان برنامه نود بود و در خصوص حال و هوای این برنامه و اوضاع خودش گفت‌وگویی با "ورزش سه" انجام داد:

نمی‌خواستم به نود بروم

بعد از بازی با سایپا یکی از گزارشگران برنامه نود برای مصاحبه پیش من آمد که گفتم در حال حاضر شرایط خوبی برای مصاحبه ندارم. او به من گفت میهمان برنامه نود این هفته هستی و فردوسی پور می‌ خواهد با تو تماس بگیرد. اول قرار نبود به برنامه نود بروم چون یک بازیکن شهرستانی هستم و ترسیدم برایم حاشیه درست شود. اگر برایم حاشیه درست می‌ شد دیگر نمی‌ توانستم کار را دربیاورم. اما از طرف برنامه نود با باشگاه تماس گرفتند و من هم به تهران رفتم.

فردوسی پور سوالات حاشیه ای نپرسید

برنامه خوبی بود و خدا را شکر من به حاشیه نرفتم. به هر حال من هم دوست داشتم در این برنامه پربیننده باشم و استرس زیادی هم نداشتم. در این برنامه بیشتر در مورد تیم خودمان حرف زدم و فردوسی پور سوالات حاشیه ای نپرسید.

گلم جواب جلالی نبود

من همانطور که گفتم با آقای جلالی مشکلی ندارم و برایشان احترام قائلم. من دوست داشتم جزو 11 نفر تراکتور باشم که این اتفاق هم افتاد و بعد از اعتماد آقای خطیبی توانستم خودم را نشان دهم. به هر حال شاید پارسال به تاکتیک آقای جلالی نمی‌خوردم، باز هم می‌گویم گل زدن من ربطی به این قضیه نداشت که می‌ خواستم جواب ایشان را بدهم. برای این بازی انگیزه خاصی داشتم و می‌خواستم خودم را نشان دهم. این گل جواب آقای جلالی نبود و درست نیست که بخواهم این کارها را بکنم. از ایرانپوریان هم تشکر می‌ کنم که به من تنه ای زد تا به سمت نیمکت سایپا نروم و محروم نشوم. البته از اول هم قصد نداشتم این کار را بکنم.

پاس گل دادن حال و هوای خاصی دارد

می‌ خواهم آقای گل شوم و تمام تلاشم را می‌ کنم. البته دوست دارم آقای گل مثل پارسال از تراکتور باشد، من و ادینهو خیلی با هم مچ شدیم، درست است که ادینهو بیشتر به من پاس داده اما من هم پاس دادن را دوست دارم. پاس گل دادن هم حال و هوای خاص خودش را دارد و کادرفنی متوجه می‌شوند که بازیکنان در خدمت تیم است.

بازیکن سرباز هستم

من به عنوان بازیکن سرباز با تراکتورسازی قرارداد دارم و هنوز بر سر مسائل مالی قراردادی در هیات فوتبال ثبت نکرده‌‌ام. بازیکنان سرباز ماهیانه پولی دریافت می‌ کنند و فکر کنم امسال سقف 100میلیون تا 120میلیون تومان را برای بازیکنان سرباز در نظر گرفتند من به این مسائل فکر نمی‌کنم و دوست دارم برای تراکتور خوب کار کنم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به نام الله با سلام و صلوات بر محمد وآل محمد اینجانب سید ابوالفضل موسوی ‍مسئول حلقه شجره طیبه ی صالحین استان مازندران شهرستان بابل هستم در این وبلاگ قصد دارم کارهایی ک در حلقه ی محل خودمون(شهرک سادات محله) انجام میدیم و مطلب تربیتی-فرهنگی-ورزشی-سیاسی رو بذارم تو وبلاگ اسم حلقه ی ما شهید نیازی می باشد لذا خواهشمند است با نظرات و پیشنهادات خود این بنده ی حقیر را یاری کنید .. یا حق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 172
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 116
  • بازدید سال : 212
  • بازدید کلی : 7,697
  • کدهای اختصاصی