loading...
صالحین شهرک سادات
سید ابوالفضل موسوی بازدید : 14 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

 

کریمی تیم ملی را محبوب می کند
وقتی خبر حضور علی کریمی در تیم ملی را شنیدم خوشحال شدم. کریمی اسم و رسم دار است و محبوبیتش می تواند برای تیم ملی مفید باشد.واقعیت این است که ما تیم ملی محبوبی نداریم و حتی بازیکن محبوب هم در تیم ملی نیست و این محبوبیت علی کریمی می تواند به فوتبال ملی کمک کند.

بازیکن محبوب در تیم ملی نداریم
واقعا در مقایسه با تیم ملی سال 2006 که خودم بودم یا تیم ملی سال 1998 تیم ملی محبوب نیست. واقعا بازیکنی داریم که مردم را به ورزشگاه بکشاند؟ در آن زمان نمی گویم برای هر بازیکن 5000 نفر به ورزشگاه می آمدند اما حداقل برای هر بازیکن 1000 نفر به استادیوم می آمدند. اما حالا این مساله وجود ندارد.البته کل فوتبال ما مشکل دارد و حضور علی کریمی در تیم ملی روزنه امیدی است تا مردم با فوتبال آشتی کنند.

به واسطه کریمی فوتبال نجات پیدا می کند
من در ذهن علی کریمی نیستم و نمی دانم دلیلش برای این انتخاب چه بوده. اما می توانم بگویم حضور او در تیم ملی و کادر فنی از لحاظ روحی و روانی تیم را تکان می دهد و باعث می شود بهتر نتیجه بگیریم.علی کریمی یک چهره جذاب و محبوب است و حضورش یک انگیزه یا یک واسطه برای این است که فوتبال ما نجات پیدا کند و مردم فوتبال های ملی را ببینند.

از فوتبال لذت نمی برم
موضوع دیدن فوتبال نیست واقعا دیگر این فوتبال برای من جذابیت ندارد. یادم می آید وقتی سال 1998 فوتبال می دیدم شو وشوق خاصی داشتم و هر کدام از بازیکنان تیم ملی مثل خداداد، کریم باقری، مهدوی کیا، منصوریان، استیلی، دایی و... خیلی بزرگ بودند اما الان دیگر آن لذت را نمی برم.

با حرف هیچ چیز درست نمی شود
من خودم با کشاله پاره جلوی استقلال و سایپا بازی کردم. چند روز قبل پیش دکتری رفتم که به من گفت، قبلا مصدومیت بازیکنان پارگی رباط، همسترینگ یا کشاله بود اما حالا بازیکنان پوست شان هم درد می گیرد محتاط رفتار می کنند و مراقب هستند.البته با صحبت کردن این فوتبال درست نمی شود.

من خرید خدمتی داشتم
من همان سال اولی که به استقلال آمدم 3 ماه آموزشی خدمت سربازی را رفتم و دژبان مرکز بودم و بعد هم خرید خدمتی کردم. این حرف ها به من نمی خورد. اما الان بعضی ها معافیت های خیلی تابلو گرفتند مثلا اگر بازیکن مشکل چشمی دارد چطور فوتبال بازی می کند؟ بالاخره کسانی بودند که راهنمایی کردند تا فوتبالیست ها این کار را بکنند و چه کسی بدش می آید دو سال را فوتبال بازی کند.

فوتبال خار چشم بعضی ها شده
 اما چرا اینقدر روی فوتبال زوم کرده اند؟ چون فوتبال جذاب است و رشته اول کشور محسوب می شود و تازه در رشته های دیگر هم پول زیادی هم می گیرند. در والیبال و بستکبال هم پول زیادی است یا هنرپیشه ها خیلی پول می گیرند.تازه خیلی از فوتبالیست ها از باشگاه هایشان طلبکار هستند. متاسفانه همه می گویند فوتبالیست ها پول میلیاردی می گیرند اما فوتبالیست ها هر چقدر پول بگیرند نوش جان شان است. والیبالیست ها و بسکتبالیست ها که در سالن بازی می کنند و گرما وسرما ندارند. بازیگران هم تا 50،60 سالگی می توانند بازی کنند اما فوتبالیست ها تا 30 سالگی بیشتر نمی توانند بازی کنند.فوتبال خار چشم بعضی ها شد و من نمی دانم چرا اگر فوتبال بد است چرا بعضی ها با پول فوتبال به برزیل می روند. فوتبال دومین زبان بین المللی جهان شده.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به نام الله با سلام و صلوات بر محمد وآل محمد اینجانب سید ابوالفضل موسوی ‍مسئول حلقه شجره طیبه ی صالحین استان مازندران شهرستان بابل هستم در این وبلاگ قصد دارم کارهایی ک در حلقه ی محل خودمون(شهرک سادات محله) انجام میدیم و مطلب تربیتی-فرهنگی-ورزشی-سیاسی رو بذارم تو وبلاگ اسم حلقه ی ما شهید نیازی می باشد لذا خواهشمند است با نظرات و پیشنهادات خود این بنده ی حقیر را یاری کنید .. یا حق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 172
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 100
  • بازدید سال : 196
  • بازدید کلی : 7,681
  • کدهای اختصاصی